Nu cred ca are telefonul vreo vina. Serviciul de internet se activeaza pe cartela, iar la conexiune, in afara de punctul de acces, nu ai de ce sa umbli. Daca ai vreun magazin Vodafone in apropiere, fa-le o vizita. Sincer nu imi dau seama de ce nu iti functioneaza. Poate e o eroare de retea.
In ce retea esti?
Daca esti in Orange incearca la *100# daca nu incearca la centrele lor si sigur te pot ajuta. Sper ca ti-am fost de folos. Funda?
Salut, inainte sa-ti raspund am cerut si eu setarile prin *222 (Vodafone esti din cate am inteles) si functioneaza. Inchide si redeschide telefonul si suna din nou la *222, dar nu mai inchide tu apelul, lasa sa inchida robotelul sau consultantul ca sa nu stergi din greseala mesajul care nu se salveaza in imbox.
Am cartela pe Vodafone dar cred ca e din cauza telefonului pentru ca nici macar nu pot sa activez conexiunea de date din telefon. am incercat si cum ai zis tu dar nu merge