Dacă ai introdus o altă cartelă ( care era bună şi mergea în alt telefon ), atunci e o problemă cu telefonul.
Eventual, să verifici cartela ta în alt telefon, ca să fi SIGURĂ că e bună şi atunci şti sigur că e vina telefonului.
De asemenea, poţi încerca să-i faci un "hard reset" cu metoda de la linkul :
http://www.orange.ro/help/cum_sa_faci_hard_reset_iphone/iq/44122
http://cautasiafla.blogspot.ro/......l-tau.html
Dacă nici aşa nu va merge cartela, poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), din meniul telefonului - atenţie : prin această metodă e posibil să pierzi datele din telefon ( înainte de asta să faci un back-up, să-ţi salvezi datele pe Pc ).
Vezi linkul :
http://www.boio.ro/......-ul-la-30/
Sau mergi cu el la un Service...
Toate cele bune.
Incearca sa ii scoti bateria si apoi cartela si dupa reaprindel si sigur o sa ai semnal, adica asa mi s-a intamplat si mie si asa am procedat si eu, sper sa iti mearga si tie.
Sper ca te-am ajutat :* FUNDA?
Bună!
E posibil să fie o problemă cu cartela ( să se fi stricat, demagnetizat, etc. )...
Ai încercat să scoţi cartela şi s-o introduci iar?
Dacă tot aşa face, atunci cred că e defectă cartela.
Mergi cu ea la o reprezentanţă a operatorului de telefonie şi ţi-o schimbă cu una nouă, cu acelaşi număr de telefon.
În funcţie de operator, e posibil să te coste până la 20 de lei...
Toate cele bune.