Bună!
Probabil că în trecut ai "încercat" ( sau greşit ) mai multe coduri de reîncărcare şi din această cauză ţi s-a RESTRICŢIONAT accesul la acest "serviciu"...
Să suni la Relaţii Clienţi şi problema se va rezolva!
Toate cele bune.
Buna. Asta se intampla in general daca incerci sa reincarci de 3 ori, cu coduri gresite. Pentru a debloca aceasta functie, apeleaza 411, relatii cu clientii, urmareste pasii pentru a intra in legatura cu un asistent tehnic care te va ajuta in solutionarea problemei.
Salut,
Incearca sa iti faci un cont online pe www.orange.ro si vei putea sa reincarci de acolo. Daca nici asa nu functioneaza, te asteptam in oricare din magazinele noastre si vedem impreuna care este cauza.
O zi buna,
Orange Helpers
Salut. Eu te sfătuiesc să suni la relații cu clienții, și le povestești că nu merge să reîncarci cartela și că ai încercat, dar degeaba. Cred că ei te vor ajuta! Baftă. Fundăă?