Nu are cum fara cazatura, soc sau fara efort fizic sa se crape sticla.
Probabil l-ai scapat, sau habar n-am totusi mi se pare ciudat ce vi se intampla indiferent de marca de telefon nici o data nu am intampinat astfel de probleme. Suna la Samsung.ro,si de acolo te vor sfatui ce e de facut, din cate stiu Samsung ofera 12 luni garantie internationala.
Sunt un om onest. Nu a cazut, dimineata pe la 12 caci la mine 12 e dimineata m-a sunat maicamea, am dat sa raspund si a murit. Pe la doua m-am trezit, am vrut s-o sun si nu se aprindea, nu afisa nimica. Nici nu se observa fisurile, le-am observat cand l-am balansat is pe interior pe display nu pe sticla. Mi-e ciuda ca am muncit 3 luni sa pun bani deoparte sa-l iau in oferta. Si iti dai seama ca am grija de el. E si util, foarte usor de folosit.
O sa trimit o sesizare la Samsung, nu vreau sa-l trimit in service pentru ca e mi se va anula garantia unde mai pui ca e posibil sa mi se umble in el si dupa asta ce sesizare sa mai fac. Niste nenorociti si nesimtiti. Am avut S3 luat din Spania si azi merge brici!
Am facut sesizare si astept un raspuns. Am atasat poze. http://hotupload.eu/bwx
Https://www.facebook.com/profile.php?id=100011193256530&fref=ts Hasiuc Marian Andrei pe Facebook. Nu stiu daca se vad pe link. O sa postez ce raspuns si solutie imi ofera cei de la SAMSUNG. Sunt poate destui care au probleme.
Nu e placut. SINCER. Adica na la un salariu de 1100 ron cu tot cu bonuri de masa ( ii naspa sa economisesti si sa te trezesti ca iti moare telefonul, te duci in magazin si iti zic aia ca-i doare in... Una e sa iei de la hoti cum fac cam toti si majoritatea is replici si alta e sa iei din magazin sa ai grija de el si sa iei teapa. E putin ciudat ce s-a intamplat. Ma mira sincer ca un SAMSUNG ar putea avea probleme dar na ma rog la un miliard, doua poate de telefoane se intampla si mici scapari D. O sa postez exact raspunsul si ce am rezolvat in speranta ca si altii sa vada si sa sesizeze SAMSUNG. Nu e corect si te enerveaza sincer.
Pana acuma am fost contactat de SAMSUNG Romania si trebuie sa trimit telefonul la expertiza la ei. O sa revin cu informatii. Din cate vad is corecti si vor sa remedieze problema. Le-am explicat ca nu-l trimit la cei de la MediaGalaxy Suceava pentru ca sunt niste nesimtiti!
iAMVi întreabă:
User252426 întreabă: