Nu are cum fara cazatura, soc sau fara efort fizic sa se crape sticla.
Probabil l-ai scapat, sau habar n-am totusi mi se pare ciudat ce vi se intampla indiferent de marca de telefon nici o data nu am intampinat astfel de probleme. Suna la Samsung.ro,si de acolo te vor sfatui ce e de facut, din cate stiu Samsung ofera 12 luni garantie internationala.
Sunt un om onest. Nu a cazut, dimineata pe la 12 caci la mine 12 e dimineata m-a sunat maicamea, am dat sa raspund si a murit. Pe la doua m-am trezit, am vrut s-o sun si nu se aprindea, nu afisa nimica. Nici nu se observa fisurile, le-am observat cand l-am balansat is pe interior pe display nu pe sticla. Mi-e ciuda ca am muncit 3 luni sa pun bani deoparte sa-l iau in oferta. Si iti dai seama ca am grija de el. E si util, foarte usor de folosit.
O sa trimit o sesizare la Samsung, nu vreau sa-l trimit in service pentru ca e mi se va anula garantia unde mai pui ca e posibil sa mi se umble in el si dupa asta ce sesizare sa mai fac. Niste nenorociti si nesimtiti. Am avut S3 luat din Spania si azi merge brici!
Https://www.facebook.com/profile.php?id=100011193256530&fref=ts Hasiuc Marian Andrei pe Facebook. Nu stiu daca se vad pe link. O sa postez ce raspuns si solutie imi ofera cei de la SAMSUNG. Sunt poate destui care au probleme.
Nu e placut. SINCER. Adica na la un salariu de 1100 ron cu tot cu bonuri de masa ( ii naspa sa economisesti si sa te trezesti ca iti moare telefonul, te duci in magazin si iti zic aia ca-i doare in... Una e sa iei de la hoti cum fac cam toti si majoritatea is replici si alta e sa iei din magazin sa ai grija de el si sa iei teapa. E putin ciudat ce s-a intamplat. Ma mira sincer ca un SAMSUNG ar putea avea probleme dar na ma rog la un miliard, doua poate de telefoane se intampla si mici scapari D. O sa postez exact raspunsul si ce am rezolvat in speranta ca si altii sa vada si sa sesizeze SAMSUNG. Nu e corect si te enerveaza sincer.
iAMVi întreabă: