| hasiuc a întrebat:

Am o mare problema. Am un S4 cumparat de nou acum 5 luni din Media Galaxy. Pana azi dimineata nu am avut nici o problema dar azi mi s-a inchis telefonul si mort a ramas nu mai are imagine. M-am uitat atent si au aparut niste fisuri sus dea lungu vreo 20 fine. Nu l-am trantit, am avut grija de el. Deabea l-am cumparat. Ce pot face nesimtitii din Media Galaxy mi-au spus ca cei din servis nu mi-l vor repara. Repet nu l-am trantit si bruscat. Ce pot face, cui ma pot adresa? Multumesc. Mi se pare o bataie de joc sa cumperi un produs nou si in cinci luni sa te caci in el avand grija de el.

9 răspunsuri:
| Pool77 a răspuns:

Nu are cum fara cazatura, soc sau fara efort fizic sa se crape sticla.
Probabil l-ai scapat, sau habar n-am totusi mi se pare ciudat ce vi se intampla indiferent de marca de telefon nici o data nu am intampinat astfel de probleme. Suna la Samsung.ro,si de acolo te vor sfatui ce e de facut, din cate stiu Samsung ofera 12 luni garantie internationala.

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Sunt un om onest. Nu a cazut, dimineata pe la 12 caci la mine 12 e dimineata m-a sunat maicamea, am dat sa raspund si a murit. Pe la doua m-am trezit, am vrut s-o sun si nu se aprindea, nu afisa nimica. Nici nu se observa fisurile, le-am observat cand l-am balansat is pe interior pe display nu pe sticla. Mi-e ciuda ca am muncit 3 luni sa pun bani deoparte sa-l iau in oferta. Si iti dai seama ca am grija de el. E si util, foarte usor de folosit.
O sa trimit o sesizare la Samsung, nu vreau sa-l trimit in service pentru ca e mi se va anula garantia unde mai pui ca e posibil sa mi se umble in el si dupa asta ce sesizare sa mai fac. Niste nenorociti si nesimtiti. Am avut S3 luat din Spania si azi merge brici!

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Din cate am citit pe forumuri au mai patit si altii la fel in sensul ca ar fi vina bateriei. Se incinge si fisureaza displayul din cauza caldurii. Ma rog asa s-ar explica ce am patit eu.

| Pool77 a răspuns (pentru hasiuc):

Sesizeaza la samsung.ro. Alta alegere n-ai.

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Am facut sesizare si astept un raspuns. Am atasat poze. http://hotupload.eu/bwx

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Https://www.facebook.com/profile.php?id=100011193256530&fref=ts Hasiuc Marian Andrei pe Facebook. Nu stiu daca se vad pe link. O sa postez ce raspuns si solutie imi ofera cei de la SAMSUNG. Sunt poate destui care au probleme.

| Pool77 a răspuns (pentru hasiuc):

Posteaz-o sunt curis si eu. Am auzit de faza asta si la "noul" s6-s6edge.
Sa vedem ce raspuns iti da.

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Nu e placut. SINCER. Adica na la un salariu de 1100 ron cu tot cu bonuri de masa rolling on the floor ( ii naspa sa economisesti si sa te trezesti ca iti moare telefonul, te duci in magazin si iti zic aia ca-i doare in... Una e sa iei de la hoti cum fac cam toti si majoritatea is replici si alta e sa iei din magazin sa ai grija de el si sa iei teapa. E putin ciudat ce s-a intamplat. Ma mira sincer ca un SAMSUNG ar putea avea probleme dar na ma rog la un miliard, doua poate de telefoane se intampla si mici scapari D. O sa postez exact raspunsul si ce am rezolvat in speranta ca si altii sa vada si sa sesizeze SAMSUNG. Nu e corect si te enerveaza sincer.

| hasiuc explică (pentru Pool77):

Pana acuma am fost contactat de SAMSUNG Romania si trebuie sa trimit telefonul la expertiza la ei. O sa revin cu informatii. Din cate vad is corecti si vor sa remedieze problema. Le-am explicat ca nu-l trimit la cei de la MediaGalaxy Suceava pentru ca sunt niste nesimtiti!