Am inteles ca ai incarcat dar creditul tau s-a consumat daca ai vorbit fara sa ai o optiune activa. Fiecare minutel costa 5 eurocenti daca nu ai minute incluse. Deci daca ar fi sa-ti folosesti creditul doar pe convorbiri, 5 euro ti-ar ajunge sa vorbesti 100 minute. Daca mai intri si pe internet si mai trimiti si sms-uri se reduc substantial aceste minute. Internetul consuma foarte mult credit. Cei 50 GB ramasi se puteau folosi doar cu o optiune de minim 5 euro activa. Cum n-ai avut acea optiune nu puteai folosi acei 50 GB de net si ti-ai consumat din credit cu navigarea.
Ai folosit creditul si, in functie de ce ai facut, s-a consumat. Daca tot aveai 5 €, mai bine activai o optiune. Eu am o optiune de 5 € in care primesc minute si sms nelimitat in retea, 100 minute nationale si nu mai stiu cat (dar mult) internet. Primesc si bonusuri la toate astea. Pe total, nu consum cat primesc.
Creditul se consuma rapid daca nu ai activata o optiune. Trebuia sa-ti activezi optiunea de 5 euro si aveai nelimitat minute și SMS în reţea, 1000 minute naţionale şi internaţionale către fix sau SMS naţionale din care 100 minute sau SMS sunt și internaţionale pe mobil UE + 5 GB de internet.
Tot ce poti face acum e sa incarci din nou dar de data asta incarca direct cu o optiune nu cu credit. Daca incarci cu credit va trebui sa intri in meniu la *100# si sa activezi optiunea.
Si azi mi-am reincarcat cartela si aveam activate bonusuri cu GB
Atunci cand reincarci cu credit, trebuie sa te asiguri ca iti activezi o oferta cu minute/sms sau trafic internet pe mobil. Si sa astepti mesaj de confirmare a activarii acelei ofertei.
Ca pe viitor sa nu mai ai probleme, la magazin se poate face si reincarcare electronica, adica iti activeaza automat o oferta de 5 euro direct din creditul cumparat, fara sa mai fie nevoie sa parcurgi tu aceste etape de activare a unei oferte din creditul activ.