Te duci la compania de telefonie de la care ai cardul SIM și le explici ce s-a întâmplat. Ei vor intra pe calculator, vor căuta numărul și îți vor da codul PUK. După ce introduci codul PUK, va trebui să introduci de 2 ori un nou cod PIN, de data asta îl alegi tu ca să nu îl mai greșești/uiți.
Am pățit acest lucru acum 1 săptămâna la Telekom și nu m-a costat nimic.
De unde stii ca si ea este tot la telekom? Daca a introdus de 3 ori pinul gresit, a ars cartela, cei de la compania unde are cartela o dau gratuit numai daca este pe abonament la ei, si daca este prima dată ca a stricat cartela, daca nu este pe abonament si nu este la prima cartelă schimbată, adica daca de cand are ea acest număr a m ai schimbat cartela tot din cauză ca a introdus gresit pinul, o va plătii noua cartelă. Ea trebuie sa se duca cu vechea cartela la sediul de unde a cumpărat o, fie ca e Vodafone, Orange, telecom sau digi mobil, si cei de acolo vor vedea cum o pot ajuta.
Nu cred ca ai inteles, eu nu pot sa mai sun de pe acea cartela deoarece este blocata
Nu cred ca ai inteles, dar poti sa suni de pe alta cartela care este in aceeasi retea! Si cand contrazici pe cineva, te rog frumos, nu mai folosi cuvinte de genul "Nu cred ca ai inteles". Astfel ii dai de inteles omului ca-i prost si il jignesti.