Deci ei te suna sa iti ceara datoriile unei alte persoane? Ori face plangere firmei respective (in care le spui ca folosesc un numar gresit) ori te duci la Politie cu acele mesaje si faci acolo plangere.
Alta optiune nu prea ai. Ori te iei de ei ori face plangere.
Romtelecom a vandut creantele unei firme de recuperari acum cativa ani.
Cand te suna data viitoare zi-le sa mai citeasca putin legea referitoare la recuperarea datoriilor. Acolo scrie ca o datorie se prescrie dupa 3 ani.
Cere-le sa se identifice frumos (nume, prenume, firma care i-a angajat) si spune-le ca o sa ii reclami la Politie pentru incercare de frauda (daca parintii tai nu mai au abonament de acum 10 ani inseamna ca datoria s-a prescris acum 7 ani - pur si simplu ei iti cer bani pe niste acte false.)
Decretul 167/1958 prevede prescrierea datoriilor dupa 3 ani.
Mai intreaba-i de unde au numerele tale de telefon. Conform legii 677/2001 nu prea au de unde sa stie numarul tau de telefon (in cazul in care tu nu le-ai dat numarul). Si zi-le ca o sa dai in judecata si firma care le-a dat numarul tau de telefon.
Sa vezi cum se linistesc baietii.
Imi pare rau ca nu am explicat mai detaliat. Cei de la Romtelecom mi-au spus da o alta persoana, nu de parintii mei. Presupun ca vreun angajat nu a scris un numar de telefon cum trebuie si astfel imi trimit mie mesaje cu datoriile aceluia. Eu nu le-am dat numarul. Numarul meu nici ne exista cand aveam abonament la ei deci chiar nu stiu de unde il au.
anonim_4396 întreabă: