Asa, si daca "ti-ai pierdut telefonul" de ce crezi ca o sa-ti rezilieze contractul gratuit?
Trebuie sa intelegi o chestie, tu si toti ceilalti copilasi care aveti impresia ca sunteti mai destepti decat companiile de telefonie mobila sau decat bancile.
Nu sunteti.
Aceste companii investesc enorm de mult pentru a se asigura ca nu-si vor lua niciodata teapa de la oameni care "si-au pierdut telefonul" sau "nu mai platesc ratele ca nu au nimic pe numele lor".
Departamente de sute de specialisti gandesc contracte, proceduri, conditii in care se acorda abonamente sau credite, si se asigura ca sunt acoperiti 200%.
Nu vei gasi tu o metoda prin care sa-i pacalesti fara consecinte. Garantat!
Eu stiu ca esti prost ca noaptea dar eu am cerut un raspuns la intrebare, nu remarci nefolositoare care probabil vin de la un sclav al retelelor de comunicatii
Ok, suna la Cosmote, spune-le ca ti-ai pierdut telefonul si ca vrei sa-ti suspende abonamentul pe termen nelimitat.
Iar dupa ce iti vor explica foarte dragut ca asa ceva nu se poate, du-te la oglinda si saluta-l pe prostul ca noaptea care se uita la tine