| Istrate_George_1996 a întrebat:

Salutare,

Telefonul meu a decis sa se inchida in urma cu o luna si sa nu se mai aprinda, singurul lucru pe care stie sa-l mai faca e sa afiseze un ecran albastru si sa se inchida la loc. Telefonul este un LG G3, achizitionat de la PC Garage.

Imediat dupa defectiune, am luat legatura cu acestia si mi-au spus ca pentru solutionarea rapida a problemei sa iau legatura cu cei de la Diangi. Zis si facut, imediat le-am trimis un mesaj si acestora, la care au raspuns in 3 zile. Sa nu mai lungesc povestea, abia saptamana trecuta, joi, a ajuns telefonul in garantie(da, dupa aproape 4 saptamani).

Problema mea este urmatoarea. Dupa atatea saptamani in care am stat si m-am rugat de ei sa ia telefonul in garantie, intr-o singura zi mi-au trimis mail ca garantia acestuia imi este respinsa, si ca pentru reparatii trebuie sa achit suma de 850 sau 900 de lei. Am ramas mut. Au atasat doua poze din care nu pot inteleg nimic, dar conform carora, dupa spusele lor, telefonul a suferit modificari de software. Chestia este ca NU am facut nici o modificare a software-ului, in afara de update-ul oficial de la LG. Nu am schimbat temele, nu am instalat aplicatii dubioase, nu am download-at nimic de pe cine stie ce site-uri. Deci NIMIC care sa ma duca cu gandul la asta. Am citit pe net pe cateva site-uri si toti spun ca acesta nu poate fi un motiv pentru refuzarea garantiei sau ca unii au trimis telefoanele cu softuri schimbate si nu le-a zis nimeni nimic, au fost acceptate si reparare. De asemenea am citit ca in UE exista nu stiu ce lege conform careia, in afara de garantia voluntara, a celor de la Diangi, de altfel respinsa, exista si o garantie obligatorie, care ii obliga sa imi repare telefonul.

Va rog sa imi dati un raspuns cat mai repede pentu ca deja m-am saturat de circul acesta.

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
3 răspunsuri:
| Istrate_George_1996 explică:

Am uitat si sa pun intrebarile... Este posibil asa ceva? Este justificata respingerea garantiei? Pot sa mai rezolv ceva avand in vedere ca eu nu am cunostinta de vreo modificare a software-ului?

| Istrate_George_1996 explică (pentru MakeLoveNotWar):

Telefonul a fost cumparat ca fiind nou, nu resigilat, insa a prezentat probleme inca din primele luni de utilizare. I-am amenintat cu OPC-ul, insa ii doare in cot, nu imi mai raspund la mail-uri iar la telefon nici atat, vreo 3 ore am stat pana am reusit sa dau de ei. Probabil singura solutie va fi sa fac o plangere la OPC si sa vad ce rezolv dupa.

Răspuns utilizator avertizat