| palpAbil1real a întrebat:

Salutari! Am o problema! Nu stiu daca si voi! Sunt in reteaua Frog, nu stiu exact daca a devenit Mtv Mobile, am ramas asa, nu am migrat in Cosmote! Incerc sa imi activez o extraoptiune si nu reusesc. Am incercat prin *100#, am incercat prin mesaj la numarul care iti activeaza extraoptiunea, am incercat prin 1234 Relatii cu Clientii... nimic, "serviciul este temporar indisponibil" (cam asa este de joi seara). Plictisit de atatea incercari tocmai am sunat la 1234 pentru a intra in consultanta cu un reprezentant Cosmote (am sunat chiar de 3 ori). Sun, intra robotul cum e si normal! Dupa ce iti comunica: "prin acest apel iti exprimi acordul" etc. ar trebui sa se conecteze spre reprezentana sau macar sa iti dea in asteptare (momentan linii ocupate etc) dar nimic! Se intrerupe apelul! Stie cineva care ar fi problema?

Răspuns Câştigător
| StefanRadu5846825 a răspuns:

Eu am Frog si nu imi face figuri. Eu sun la 1234 apas 1 dupa aceea 3 si dupa in continuu 1, nu mai stau sa vorbeasca... imi activez extraoptiunea Frox Enjoy(cea cu net nelimitat). Eu cred ca e de temporar. Asteapta si incearca ca mine. Funda?

1 răspuns:
| palpAbil1real explică (pentru StefanRadu5846825):

Am rezolvat-o! după cum am specificat, am încercat varianta ta de mai multe ori deci nu m-a ajutat răspunsul tău, dar primeşti fundă pentru intenţie laughing