Ce ai auzit tu, nu este adevarat. Daca e cartela prepay (asa inteleg), creditul are o anume valabilitate. Nu conteaza convorbirile. Dupa expirarea valabilitatii creditului, mai ai o perioada de gratie in care cartela ramane "in asteptare". Abia dupa aceea devine inactiva. Dar nici asta nu e prea lunga. Suna la 333 si afla situatia cartelei tale.
Eu tin minte ca am vazut asta la un moment dat, chiar pe site-ul lor, mare si lat
si era mai rau decat daca nu folosesti creditul, sau bagi cartela in telefon, era daca nu dai si nu primesti absolut nici un apel timp de 3 luni
insa acum nu il mai gasesc, e posibil sa fi scos TAMPENIA asta
Nu are importanta daca ai folosit sau nu numărul. Conteaza doar cate incarcari ai facut si cu ce valoare.
Fiecare numar are o perioada de gratie in care poti sa reincarci ca sa nu il pierzi. Perioada de gratie nu e aceeasi pentru fiecare.
Ea se poate prelungi la fiecare reîncărcare, în funcţie de valoarea reîncărcată, dar cumulat, nu se pot depasi 360 de zile.
Ai putea sa-ti faci cont pe site-ul Orange (daca nu ai deja) si acolo vei vedea toate detaliile cu privire la numarul tau inclusiv perioada de gratie. Daca vezi ca aceasta perioada expira inainte de venirea ta in tara poti sa faci o reincare tot din acel cont Orange si ti se va prelungi perioada de gratie.
Daca nu ai card sa poti face plata online, ai putea ruga pe cineva din tara sa faca asta pentru tine.
Salut!
Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon, pentru a verifica.
O zi buna,
Orange Helper
Imi cer scuze, dar nu as dori sa imi zic numarul de telefon. Pentru ca am avut unele probleme cu cei de la Orange cu cativa ani in urma... si au facut unele excrocherii, nu prea mai fac incredere. Si aici nu ma refer la tine sau la ceilalti care munciti corect si doriti sa ajutati Orange-ul, ci strict la cei care duc lumea de nas. Nu ma intereseaza neaparat pentru cartela mea, vreau sa stiu in general daca sunt adevarate zvonurile cu expirarea numarului in 3 luni. Oricum la 333 daca sun, imi raspunde un robot in limba Spaniola si nu primesc nicio instiintare in legatura cu nimic. Vreau sa iti spun doar ca imi apare sus semnalul la telefon, dar nu scrie Orange, ci alte retele... si uneori se schimba reteaua in functie de locatie. Iti multumesc de ajutor, astept raspuns.
Nu stiu cum sta treaba cu Prepay, dar tin minte ca am activat o optiune pe aceasta cartela in care scria Prepay. Oricum cartela e de Orange, si asta e. La 333 sun degeaba. Mersi!
Am cont Orange, dar nu ma lamuresc in legatura cu problema asta. Ultima data mi-am incarcat cartela cu 10€ care s-au dus intr-o saptamana, deoarece mi s-a dus acel roaming sau ceva de genul pentru ca in ultimele 4 luni am fost iesit din tara (sau cam asa suna mesajul primit de la Orange). O sa rog pe cineva sa incarce cartela, sper sa nu o faca in zadar. Mersi!
Daca ai incarcat cu 10 €, ai o perioada de gratie de 300 de zile.
https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/tichet-de-reincarcare/index.html
Daca in termen de 90 de zile nu primesti sau nu initiezi niciun apel taxabil, cartela SIM va fi dezactivata, iar numarul inchis. Detaliile acestea sunt disponibile si pe site-ul nostru https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/, cat si in brosura de tarife si servicii https://www.orange.ro/......_web1.pdf.