Eu spun ca ar fi mai bine sa suni la relatii clienti, la 444, sa alegi din meniu subiectul de interes, iar apoi sa apesi tasta 0 pentru a intra in legatura directa cu un operator Orange, pentru a te lamuri asupra problemei. Minutele nationale se epuizeaza daca trimiti sms-uri nationale. Daca stii ca nu ai trimis mesaje din optiune si ca nu ai vorbit cele 148 minute epuizate deja, s-ar putea sa fie o neintelegere la mijloc. Mi-e greu sa cred ca e o defectiune din server. Nu pierzi nimic daca ii contactezi. Ei te vor lamuri asupra situatiei.
Se pare ca a fost vina mea, ca am folosit internetul inainte sa bag optiunea desi dupa ce am reincarcat peste 10 minute il bagasem si nu l-am folosit, dar se pare ca nu se rezolva nimic.Am pierdut creditii pe data viitoare se pare ca voi lasa pe altcineva sa-mi faca, multumesc totusi de ajutor
Trebuie sa fii atent cand activezi o optiune, pentru a astepta mesajul de confirmare. Eu am patit la fel. Am activat o oferta si dupa 5 minute am inceput sa dau telefoane si sa trimit mesaje, convins fiind ca oferta e activa. Am constatat ca imi consumasem creditul si confirmarea a venit abia pe seara, cand s-a activat, de fapt, oferta dorita. Si am ramas si fara credit.
Salut,
Te rog sa ne transmiti numarul tau de telefon prin mesaj privat. Verificam si revenim.
O zi buna,
Orange Helper
Anonimul205 întreabă: