Eu spun ca ar fi mai bine sa suni la relatii clienti, la 444, sa alegi din meniu subiectul de interes, iar apoi sa apesi tasta 0 pentru a intra in legatura directa cu un operator Orange, pentru a te lamuri asupra problemei. Minutele nationale se epuizeaza daca trimiti sms-uri nationale. Daca stii ca nu ai trimis mesaje din optiune si ca nu ai vorbit cele 148 minute epuizate deja, s-ar putea sa fie o neintelegere la mijloc. Mi-e greu sa cred ca e o defectiune din server. Nu pierzi nimic daca ii contactezi. Ei te vor lamuri asupra situatiei.
Salut,
Te rog sa ne transmiti numarul tau de telefon prin mesaj privat. Verificam si revenim.
O zi buna,
Orange Helper
Trebuie sa fii atent cand activezi o optiune, pentru a astepta mesajul de confirmare. Eu am patit la fel. Am activat o oferta si dupa 5 minute am inceput sa dau telefoane si sa trimit mesaje, convins fiind ca oferta e activa. Am constatat ca imi consumasem creditul si confirmarea a venit abia pe seara, cand s-a activat, de fapt, oferta dorita. Si am ramas si fara credit.