Nici nu ma mir ca nu ai primit vreun raspuns de la ei, odata ce ai trimis "feedback" in loc sa faci o plangere "complaint", sau sa ceri ajutor "help".
Acum, sigur nu inteleg la care Orange ai trimis tu feedbackul, poate cel din strainatate, ca-n Romania era mai simplu, avand serviciile in limba romana si nu te-ai fii incurcat in ele, alegand pe cel corect.
Inca ceva: nu uita ca este inca Pastele si toata lumea are liber pana marti.
Salut,
Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care iti raspundem la mesaj. Din pacate, nu se pot sterge convorbirile telefonice din aplicatie. Daca doresti, iti poti dezactiva "detalii convorbiri" sau iti poti modifica datele de logare pentru a avea numai tu acces la cont.
O zi buna,
Orange Helper
Nu a fost sarcasm, dimpotriva, am incercat sa te ajut, arataundu-ti unde ai gresit si care au fost greselile pe care le-ai facut, din necunoasterea limbii engleze.
Am un singur sfat sa-ti dau: daca continui sa te dai desteapta si aroganta acolo unde nu ai habar si sa dai cu batul in balta, macar fii cu bun simt si taci din gura, atunci cand primesti ajutor.
Aici e vorba despre o comunitate, ce nu știi ar trebui să întrebi aici, preferam un răspuns mai frumos din partea ta, dar, mă rog... Nu sunt aroganta sau ceea ce susții tu acolo. Chiar dacă o persoană are dreptate, nu ar trebui să răspundă la genul: "cine sunt eu in fața mea", oricum, mersi de ajutor.
anonim_4396 întreabă: