| Laur2 a întrebat:

Va rog, pentru cine s-a mai lovit de problema asta...cum se face o notificare in vederea denuntarii unilaterale a contractului de furnizare servicii de telecomunicatii?

Răspuns Câştigător
| CarcotasulVesel a răspuns:

Inteleg, totusi oricum ai lua-o sensul cuvantului inseamna sa parasti, sa dai in gat, ori asta NU se face chiar celor care au musca pe caciula, pentru ca nu are nici un sens

https://dexonline.ro/definitie/denunt

moment in care asta e o chestie "denuntare unilaterala" gandita sa te faca sa te razgandesti sau sa te bage in ceata, eventual CHIAR sa nu stii sa formulezi corect petitia, asa ca sa aiba motiv sa ti-o ignore

ar trebui sa sune cam asa:

"Denunt unilateral al contractului

Subsemnatul... CNP... Contract nr. ___ doresc sa va anunt prin prezenta ca dat fiind faptul ca mi-ati marit tarifele fara nici un motiv, am decis sa renunt complet la serviciile voastre, asa ca din momentul in care am depus aceasta petitie consider contractul nul, orice cerere de bani din partea dvs va fi considerata extorcare si va fi tratata ca atare, la protectia consumatorului si chiar la politie"

data, nume complet, semnatura

sper sa iti ajute!

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Faci o cerere in DOUA exemplare identice, pe care o inregistrezi la caseria centrala a firmei din localitatea ta.
In cerere te identifici ca si client (nume, adresa, nr. de contract) si le aduci la cunostinta ca doresti incetarea contractului cu incepere din data de 1 al lunii urmatoare depunerii cererii.
La sfarsit semnezi cererea, pe ambele exemplare.

La inregistrarea cererii (este obligatorie s-o faca! ) un exemplar ramane la firma, iar celalalt exemplar il primesti inapoi cu numarul si data inregistrarii.

Furnizorul poate sa-ti solicite returnarea aparatelor aflate in custodie (inventar) la tine, respectiv diferenta de pret a aparatelor primite pe rate sau "cadou" (de exemplu telefoane), daca ai depus cererea inainte de expirarea contractului sau contravaloarea aparatelor lipsa sau defectate din inventar.

| CarcotasulVesel a răspuns:

Bula ti-a dat un raspuns care are o mica hiba numita faptul ca tu nu ai spus "incetarea furnizarilor de servicii" ci DENUNTARE, asta inseamna practic ca ei au facut ceva cu adevarat gresit, iar tu vrei sa ii dai in gat, ori asta nu se face la firma respectiva ci la politie sau la protectia consumatorului
moment in care intreb:

POTI SA DAI MAI MULTE DETALII?

o sa primesti un raspuns mai bun

| Laur2 explică (pentru CarcotasulVesel):

Telekom,ca despre ea e vorba, imi mareste tariful la abonamente, lucru cu care eu nu sunt de acord.Si in notificarea trimisa de ei imi spune ca daca nu vreau pot denunta unilateral contractul fara alte despagubiri conform contractului, printr-o notificare scrisa trimisa la ei la sediul central.Problema mea e ca nu stiu cum sa formulez notificarea de denuntare a contractului.Am inteles ca trebuie specificat si articolul din contract care-mi da voie sa-l denunt...