Eu urmaresc Iubiri secrete de pe Prima Tv si unmaresc acest serial deoare ce imi place suspansul pe care actorii il pot avea in film.Am urmarit si Ingeri pierdui dar s-a terminat si imi pare foarte rau dar in acest serial mi-a placut lectia pe care regizorul a vrut sa le-o deie parintilor care isi lasa copiii si ei pleaca in strainatate.
Mulţumesc pentru răspuns! Cunosc cele două emisiuni, ocazional le mai urmăresc şi eu. O seară frumoasă!
Tot ce-i legat de razboi, nazism si arme(de obicei pe national G. si Discovery) ca-mi plac chestiile astea si "In Gura Presei" pentru ca mai zice ala tampenii in direct sau se maimutareste.
Mulţumesc pentru răspuns! Trei dintre ele, pe care le cunosc şi eu, sunt la televiyor. Emisiunile Pawn Stars, Man vs Wild şi Mythbusters le mai urmăresc din când în când. Pe celelalte două nu le ştiu. O seară frumoasă!
Mulţumesc pentru răspuns! Nu am urmărit foarte multe filme pe acest post de televizune, însă cele pe care le-am văzut mi-au plăcut foarte mult. O seară frumoasă!
Mulţumesc pentru răspuns! Şi eu urmăream într-un timp emisiunea În gura presei, însă cu timpul m-am plictisit de aceasta, deoarece subiectele abordate pe parcursul emisunii aveau tendinţa să se tot repete. O seară frumoasă!
Aş întreba "De ce?", dar într-o anumită masură înţeleg ce vrei să spui. Totuşi, te rog să exemplifici răspunsul dat.
Ca emisiuni TV urmaresc Te cunosc de undeva, X factor, tot ce tine de concursuri... si ca seriale cele de pe Diva Universal dar si pe internet cum ar fi The vampire diaries, The originals, The tomorrow people si Teen Wolf. Le urmaresc pentru ca imi plac.
Bună,
Nu urmăresc emisiuni TV. Cel puţin, nu cele date la TV în România.
Mă uit foarte rar pe Discovery sau pe National Geografic, doar când e ceva foarte interesant.
De obicei urmăresc documentare pe internet. Ceea ce se dă acum la tv, în general, mă enervează. Emisiuni gen "X Factor", "Vocea României" etc. mă enervează...
Tu, ce urmăreşti?
Numai bine!