Multumesc mult pentru melodii oscilam foarte mult intre raspunsurile lui Anghel_Rozalyn_2000 si anto100
insa anghel mi-a daty 3 piese bune si energice iar anto mi-a dat mai multe care nu erau prea enrgece... erau si mai frumos in fine.
de canterlover13 nici nu mai spun mi-a dat prea multe acum daca erau toate energice mai mergea...
apropo ador Want ch
Indila- Derniere Danse, Ahmed Chawki ft Pitbull si Madinga- Habibi I love You, Inna ft J Balvin-Cola Song, Antonia ft Jay Sean-Wild Horses, Faydee- Can't let go, Katy Perry-Dark Horse, Matteo-Andale, Arash ft Helena- One day
Bridgit Mendler- Hurricane; Faydee-Can't let go; Cola Song-Inna; Katy Perry- Dark horse; Demi Lovato-Let it go; Fly Project- Toca Toca; Inna- Be my lover; Jason Derulo- Stupid Love; Karmin-Acapella; One- Hush Hush; Elena Gheorghe- Mama Mia; J. Balvin feat Xonia- I want Cha; Jason Derulo- Talk dirty; Jason Derulo- Wiggle; Indila- Derniere Danse; Antonia-Wild Horses; Evanescence- My heart is Broken, Bring me to life, Made of stone, The oder side, Lithium, Hello, My Immortal; Zedd- Stay the night;
astea sunt toste melodiile din telefonul meu. Si sunt tari. Merita sa le asculti.
Funda?