Phoooai, zi-i prietenului tau sa se impuste:
Uite aici probleme enumerate:
-Nu ai slot pe placa de baza care sa se potriveasca cu Hard Disk-ul.
-Micro Atx(formatul placii de baza) iti inghesuie toate componentele pe placa si daca nu ai niste maini ca scobitorile nu poti umbla la mai nimic de pe ea.
-Sursa genereaza prea mult si e pe ATX (nu pe Micro ATX).
-Daca vine vreo furtuna n-ai nici o protectie pentru componente(in cazul in care iti trece un soc de sigurantele din casa) si ti se prajesc fiindca sursa nu are cine stie ce protectie.
In rest:
-Imi place carcasa(dar e cam scumpa)
-Placa video e foarte buna
-As fi luat un procesor mai puternic pentru placa aia video(un i5 cred).
-Ar trebui sa ai si un monitor cu rezolutie mare pentru placa aia video.
Apropo, cati ani are?
Are 15 ani. Imi poti face tu un wishlist tot pana in pretul ala? Si de ce m-ai intrebat cati ani are?
Ca sunt greseli de incepator.
Pana la ce pret? Pana in 20 de milioane?
Zi-mi ce vrei:
tablarie, ecrane, boxe, sisteme sau doar componenetele interne+carcasa unitatii?
Componentele interne+carcasa unitatii. Da, pana in 20 de milioane. Daca depaseste cu vrei 100 lei n-are nimic.
O sa-l fac in vreo 2 zile. Nu ca ar fi complicat dar nu prea am timp acum.
Cu placere. Apropo, daca tot iti faci PC sa stii ca va trebui sa stii cateva lucruri caci banuiesc ca peste cativa ani buni deja va fi depasit.
Deci:
-Placa video are un socket numit PCI si inca ceva. Acela trebuie sa se potriveasca cu cel de pe placa de baza si sa ai grija ca iti ajung ca de obicei trebuie sa mai pui si o placa audio si poate au acelasi tip de socket.
-Se numesc PCI, PCI 16x2.0, PCI 16x3.0...
-Placa de baza trebuie sa aiba acelasi DDR ca memoria(RAM-ul).
DDR, DDR2, DDR3, DDR400...
-Socket-ul de pe procesor trebuie sa se potriveasca cu cel de pe placa de baza. Eu iti fac cu 1150 sau 1155 dar mai exista si AM3, M3, etc.
Cam atat pe moment...zi daca vrei sa mai stii ceva.