La generala.. Cand incepem scoala pe clasa I-a suntem copi, si incercam sa ne imprietenim repede prin atitudine, comportament imbracaminte etc.La varsta aceea pentru noi conteaza doar sa ne jucam si sa ne distram . Asta e pe clasele mici.De pe a 5-a pe a 8-a e mai usor pentru ca deja ne cunoastem unul pe altul,stim ce ne poate capul,ne intelegem, ne ajutam, suntem prieteni and stuff.Mai sunt si profesorii care au fost obisnuiti cu tine,sti ce iti poate capul,unde esti cu invatatul,al catelea esti,te cunosc toti profesorii,i cunosteam aproape pe toti din generala,aveam multi prieteni,o scoala de vis!
Acuma,la liceu e diferit,adica, inceputul e la fel:o luam iar de la 0, adica nu cunoastem pe nimeni,poate mai ai colegi in clasa si atunci e bine,colegii isi formeaza grupurile lor de prieteni,intervin fitele,fumatul, beutul, chiulitul etc.Acum la liceu colegii mei stau grupati adica fiecare are prietenii lui si din alea,iar eu am un prieten bun cu care ma inteleg foarte bine,dar uneori colegii se uita ciudat la mine,au o privire superioara,ca sa nu mai zic,ca acum cei bogati se cred superiori celorlalti,unlel fete care au bani daca le saluti si nu esti la fel de "bogat" ca ele nici nu iti intorc privirea,rar gasesti o fata de treaba sau un baiat de treaba.Ce sa faci,fitele din ziua de azi .Mie unul imi placea mai mult in generala,parerea mea .Dar nu stiu, poate eu sunt problema, poate nu stiu cum sa ma acomodez.Depinde de fiecare.App.sunt in a9-a . Sper ca te-am ajutat.Pa,Pa