| BlahBlahRaspundSiDreg a întrebat:

Am primit un email prin care stateaza ca am castigat o cartela Indygen, am pus emailul si un numar de telefon, acum trebuie sa astept sau cum se procedeaza? Multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa ce ai introdus nr de tel si adresa email, primesti un email in care spune asa:
Numărul tău de telefon este:
07XX XXX XXX
În scurt timp, un conector Indygen te va contacta pentru a-ți cere adresa la care să îți livrăm smartSIM-ul.

| BlahBlahRaspundSiDreg explică (pentru anonim_4396):

Au trecut 20 de minute si nu am primit nici un email, este vreo problema?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru BlahBlahRaspundSiDreg):

Ai trecut prin etapa alegerii numarului de telefon Indygen, nu?
Nu! nu cred ca este vreo problema. mai asteapta.
si-apoi, scuza-ma, dar chiar nu inteleg de ce va ingramaditi la cartele astea... doar pentru ca sunt moca? sau pentru ca nu va dati seama de ce vi le ofera?

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă ai participat ( sau eşti nominalizat de un alt user ), drept "mulţumire" vei primi GRATUIT o CARTELĂ ( nu un telefon ) pe Indygen ( cu număr NOU, inclus şi cu acei 1, 5 Gb pentru net mobil )!

O primeşti acasă şi NU trebuie să plăteşti nimic!


Oricum, încă NU a primit nimeni cartela!

Cartelele se vor distribui DUPĂ ce se termină promoţia ( după 21 octombrie ).

Vei fi contactat/ă de un reprezentant Indygen pentru a trimite datele de contact ( nume, adresă, etc. )...


Vezi alte detalii şi la linkul :
http://www.tpu.ro/blog/?p=4340

Vezi Regulamentul la linkul :
http://assetsro.tpu.ro/......pe-TPU.pdf

Vezi alte detalii pe site-ul Indygen :
https://www.indygen.ro/


Toate cele bune.

| TPU.ro a răspuns (pentru BlahBlahRaspundSiDreg):

Daca nu primesti e-mail-ul in care ti se re-confirma ce numar de telefon ti-ai ales, am rugamintea sa ne dai un semn la contact@tpu.ro, ca sa putem verifica situatia.

Alexandra - TPU