Văd că ai doar 10 răspunsuri. Nu cumva nu ți-ai confirmat adresa de mail? Dacă nu-ai făcut-o, fă-o și nu vei mai avea probleme de acest gen.
Si mie imi aparea asa cateva zile dar, chiar daca nu il vedeam dupa ce il trimiteam, daca il cautam a doua zi era acolo.
Îți recomand să faci niște print-screen-uri și să trimiți un mesaj la Contact. Administratorii te vor ajuta să rezolvi problema (dacă aceasta chiar există).
N-ai pentru ce.
Ai căutat și în Spam?
Uite un răspuns de-al meu mai vechi:
Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îți confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Editare profil" și vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îți confirmi adresa". Apasă pe cuvântul "aici" (oranj)! Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici și în "Spam". Însă atenție, uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aștepți câteva ore sau zile). Apeși pe link-ul respectiv și adresa este confirmată. Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă și să nu primești mesajul de confirmare.
În acest caz ar fi bine să îți schimbi adresa de mail cu una funcțională și pe care să te poți loga. Poți face acest lucru direct din contul tău la secțiunea "Editare date logare", unde poți adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.