Cu punctele strânse poți concura la utilizatorul lunii, poți câștiga premii!
Până acum am văzut că Alexandra se ocupa cu efectualrea statisticilor, tabelelor (le găseşti pe blog).
Există și așa ceva, deși nu este denumită științifică. Există chiar și în chestionar un mic detaliu : ai discutat vreodată cu vreun psiholog? Eh, astfel de chestionare sunt astfel construite încât să te prindă dacă minți sau nu. Rezultatul acestor chestionare ajută la realizarea unor studii, rapoarte, profile. De ex. : câți tineri din cei chestionați preferă Vodafone sau Orange, ce doresc de la viitorul telefon, ce marcă preferă, etc. Toate aceste chestionare construite cu ajutorul cel puțin al unui psiholog au astfel de scopuri, de a eficientiza vânzarea prin selectarea clară a segmentelor de piață, realizarea cât mai eficare a profilului consumatorului din online, etc. Cius
Salut.Cu niste admini sau toti specialistii din romania.Nu te gandi la medici. Funda? Glumeam.Medicii nu se pricep la asa ceva.
Mnh. Interesanta intrebare,nu cred ca este pentru asa ceva, ar fi interesant , dar Alexandra se ocupa cu tabelele, nu cred ca face asa. Te va lamuri ea, intreab-o dupa ce vin din vacanta .
Bună!
DA, sunt valorificate!
Vezi mai multe detalii la linkul :
http://www.tpu.ro/blog/?p=4186
www.1424.ro
Toate cele bune.
E un studiu, ati primit link-uri lamuritoare mai jos. Pe langa asta, se face reclama la diverse firme de care probabil nu a auzit nici 10% din populatie prin repetarea intrebarilor sau incercarea de a induce curiozitate. Sunt convinsa de asta in momentul in care trebuie sa ne uitam la videoclipuri pentru a putea raspunde.
Iar intrebarile ce tin de siguranta si de intimitate sunt alt argument pentru care ceva nu e in regula...
Anamaria2000_3331 întreabă:
anonim_4396 întreabă: