SergiuBoss11 te ador raspunurile tale fabuloase, esti idolul meu eruoul favorit din istoria uomenirii. Te ubiesc, vreai sa imi mai dai raspunsuri de nota 1000000kkkkkkkkkk? esti erul mieu.
Eu am primit ultima funda ieri
Poate fiindca nu sunt elevate si pline de umor )...glumeam,scuze
Nu conteaza cate funde ai, nu astepta apreciere de la niste frustrati, nu in asta sta adevarata ta cunoastere si inteligenta.
Dar stii ca nu asa e "vorba" aceea.
vad ca esti rece in raspunsuri in ultima vreme.esti suparata ca m-am luat de copilul din poza ta?
Nu, eu cred ca-s la fel răspunsurile.
Da, are 5 ani si e băiat.
E o fata si arata bine.iti dai seama ca acum toti utilizatorii iti vor raspunde la intrebari
DaisukiFu.ckingKillYou
"Mustar sau ceapa?" 50 de raspunsuri
"vai ce desteapta si inteligenta esti"
"Doamne, niciodata n-am crezut ca voi gasi o zeita a cunoasterii ca tine"
SergiuBoss11
"Ce parere aveti despre consecintele dilatarii stratului de ozon?"3 raspunsuri
"taci ba, fmm cu intrebarile tale"
"ba da prost esti, du-te dracu"
"ba Sergiule, taci in mm si lasa-ne cu prostiile tale"
Nu.Ce ma? Sa-mi zică mie asa? Doamen fereste, vrei sa pacatuiasca? Pune si tu chestii ciudate si te trezesti cu răspunsuri. Poti începe cu o poza de profil. :]] si daca nu ii ai pe toti la prieteni, nu raspund, ca nu vad notificari si le e lene sa se uite la categorie.
Nu ii trec eu la prieteni sa faca ei primul pas, in caz ca le plac intrebarile mele
Da si tu esti pretentios.
Nu,dar astfel e mai usor pentru mine...mi-e greu sa incerc sa fiu prieten cu un om care nu ma place.
Dar cine nu te place?
Cine nu ma trece la prieteni
Pretentiosule. :]]
Sergiule...wtf, ce conteaza ca nu-ti zic niste useri(unii chiar idioti) ca nu-s faine raspunsurile/intrebarile tale....nu credeam sa-ti pese de asta.
Pun sufletul in ele, nu le raspund la intamplarE.imi va pasa mereu daca sunt apreciat sau nu.
Si mie imi pasa daca sunt sau nu apreciat, cred... de oameni, iar oameni aici nu prea sunt.