Vacanță plăcută! Eu tocmai ce am fost la Ramada Constanța de 1.06 și pot spune că m-am simțit foarte bine.
Mai e și Tripadvisor pentru impresii; ideea e să cauți să te transpui în pielea celor care srcriu și să vezi cu cine „rezonezi" - astfel o să reușești să le discerni pe cele irelevante pentru tine.
Doar un exemplu: turiștii englezi sunt în stare să desființeze orice cazare care nu le oferă fasole fiartă și cârnați prăjiți la micul dejun... Însă „noi suntem români..."
Https://www.booking.com/hotel/ro/q.ro.html
700 review uri pe booking, si majoritatea sunt pe bune
Problema cu recenziile de pe booking este mai complexă: alea care sunt publicate, chiar sunt „pe bune", dar există și cazuri în care alte impresii, la fel de „pe bune" nu sunt publicate pentru că ar da prost pentru clienți (adică hoteluri / pensiuni). Și spun asta pentru că mi s-a întâmplat chiar mie. Sau mai aplică o variantă: lasă doar notele, și șterg textul. Pe urmă apare pe pagină mențiunea „acest review nu are text"... Hai, zău?!? da' ăla pe care l-am scris eu unde l-ați aruncat?
Eu am peste 50 de rezervari pe booking si pot spune ca review urile au reflectat aproape 90% situatia de la fata locului. Si ai sa gasesti mii, sute de mii de review uri negative
Va mulțumesc pentru răspunsuri. Ideea era ca... pe booking toate roz și frumoase, pe "am fost acolo" + "Facebook" groaznice... intr-un final am făcut altundeva rezervare, o sa văd astăzi când ajung ce și cum. Mulțumesc mult pentru ajutor!
PS. Habar n-am la cine sa dau funda?
Și ai scris la vreuna dintre ele de rău?
Nu am spus că nu ar fi și recenzii negative, ci doar că unele „dispar". Și nu o spun din auzite, ci pentru că mi s-a întâmplat chiar mie.
marya întreabă: