Orice e posibil, o nemtoaica care avea un magazin erotic avea probleme cu un client roman care nu platise o factura de 4000€ si la confundat cu un taran care scotea oile pe camp, a venit in Romania si la dus in Germania in instanta apoi au aflat ca nu era ala si la lasat impace si probabil i-a dat indemnizatie pentru deranj. Oricum nu stii daca aia din Croatia vor veni dupa tine poate da poate nu.
Pai, ai avut niște condiții la rezervarea aia. Trebuia sa o respecți. Nu ti se pare normal? Ai fost de accord cu aceste conditii cand ai făcut rezervarea.
Pentru 27 € nu cred că te mai dă nimeni în judecată.
Dar da, au avut dreptate să îți oprească suma (păcat că nu ai avut toți banii) - când semnezi un contract (fie el și la distanță), te obligi să-l și respecți. Ori tu tocmai asta ai făcut - l-ai încălcat.
Dacă te-ai fi dus la cazarea respectivă și ei te-ar fi trimis vreo 15 ore la plimbare pentru că nu le plecaseră turiștii dinaintea voastră, nu te-ar fi apucat toți dracii din lume?!? ei de ce nu ar avea atunci dreptul să fie enervați că tu le-ai dat țeapă?!?
"Mi-au fost luați de pe cont 596 lei, întreaga rezervare find de 623 euro"
una din sume e in lei... deci sunt vreo 500euro
Da,623 costa. Mi.au luat de pe card 596 lei, având cardul în lei
De când ai rezervat și până pe 16 mai nu ai avut semnal la telefon?!?
Un contract e un contract - dacă ai depășit un termen, fie și cu un minut, ești bun de plată.
Chiar nu exista un calculator cablat în zonă, ÎNAINTEA expirării termenului, dacă chiar doreai să fii corect? Sau orice altă variantă de a face anularea ÎN termen? Mira-m-aș.
Dar ai crezut probabil că se aplică dictonul autohton „merge și așa".
Ei bine, nu. Nu merge.
Și ar fi cazul să învățăm asta, chiar dacă ne costă, că altfel nu avem nicio șansă să ajungem „ca ei". Sau „Vrem o țară ca afară" e doar un cântec?!?
LondonezuCristi întreabă: