Iti faci check-in online. Daca ai primit e-mail de la ei. Adica faci confirmarea zborului. Trebuie sa ai si o imprimanta pentru a scoate „biletul" la imprimanta. Cu acea foaie te prezinti la aeroport si va fi scanata. Acela e biletul tau de avion.
După ce plătești o sa primești un cod al rezervării pe mail.
Cu respectivul cod îți vei face check in ul online cu câteva zile înainte de zbor. În urma check in ului vei primi biletele efective cu care te duci la aeroport.
De ce am impresia că răspunsurile lui darrio2007 și suntserios nu te-au ajutat prea mult?
Ei într-adevăr au răspuns bine, și au vorbit ca niște profesori unor țărani. Răspunsurile lor sunt insuficiente pentru tine.
Eu nu am cumpărat niciodată bilet de avion și nu știu cum se procedează. Dar lor le poți cere să îți explice amănunțit, pas cu pas fiecare operațiune care trebuie să o faci.
Deci nu ai nici cea mai vaga idee despre subiect, dar toturi apreciezi ca raspunsurile noastre nu sunt bune. Interesant.
Mai bine tăceai. Oricum multumesc pentru „apreciere". Fac Luton Anglia-Otopeni Bucuresti de 3 ani. Numai cu Wizz.
Raspunsul tau a fost bun (dar si al lui darrio2007). Dar m-am pus un pic in "pielea" celui ce a pus intrebarea, ca fiind unul care avea nevoie de explicatie pas cu pas. Si lipsa lui de un raspuns pozitiv ma face sa cred ca raspunsurile voastre sunt insuficiente. Trebuia ceva mai mult, mai detaliat.
Nu stiu daca Visa_Edward_1999 este o persoana care sa stea sa citeasca comentariile "care sunt pe langa" subiect si sa le bage in seama.
M-am gandit mai dinainte ca sa imi vad de treaba mea. Dar nu pentru mine am insistat asupra problemei, ci pentru cel care a pus intrebarea. Nici eu nu as fi avut idee, daca cineva nu mi-ar fi aratat cele doua bilete de la wizz-air: 2 coli simple de hartie trase la imprimanta. Dar cine nu a rezervat personal un bilet de avion, nu prea are de unde sa stie ce este acel "check-in" si cum se ajunge la el.
Tocmai de aceea va rog pe amandoi sa nu va suparati pe mine. Cateodata este nevoie de un raspuns detaliat, pas cu pas.
Multumesc pentru apreciere dar nu il ajuti cu nimic pe cel care are nevoie de ajutor.
Ăsta este scopul aici.