Dauna de 15k euro? Adică de 2 ori cât valoarea mașinii?
Ori e greșeală, ori e dauna totala și cârpită.
Cred că sunt destule Loganuri că sa nu te complici cu asta
Nu stiti o boaba de tinichigerie-structura auto, dar va bagati banii in Carvertical ca la pacanele
Nici nu stiu cu ce sa incep: Dacia are niste caroserii de te ia rasul. Asa ies din fabrica, proiectate doar cu gandul la eficienta (aerodinamica/rezistenta sub sarcina normala) si sa nu ploua in ele. Rezistenta la accidente este zero. ZERO. 0.
Ti-o spune unul calificat si experimentat in domeniu. Cand tai un Opel din 1990, in stalpi si praguri ma intalnesc cu armaturi si ranforsari din fier dur, care rigidizeaza caroseria si salveaza vietile pasagerilor. La Dacia, pauza. Tragi lonjeronul la linie cu mana goala.
Acum ma intreb care ai vrea sa fie diferenta dintre o Dacie accidentata si una neaccidentata? Ca daca avea macar 60km/h la impact, nu mai aveau ce repara, ca se ondula din lonjeroane pana in plafon, si era cheltuiala mai mare decat valoarea ei, sa o desfaci complet, sa o indrepti, si sa o asamblezi la loc. Iar protectie la accident nu-ti ofera nici noua, asa ca nu se modifica nimic daca - sa zicem- ar fi reparata structura.
Cat despre protectia anticoroziva, o vopsitorie corecta lungeste viata tablei, nu o scurteaza.
Iar referitor la aplicatie: rapoartele sunt informatii neoficiale de la societati private, nu de la institutii, centralizate automat de aplicatie. Se cunosc cazuri in care taxele vamale si procedurile buy back au aparut drept "daune" in aplicatia minune. Cred ca asta este si la tine, cineva a evaluat masina in scopul vanzarii, iar Carvertical a captat informatia ca pe dauna, ca atat stie.
Alexutzull întreabă: