| Drami a întrebat:

Va salut!

Am găsit pe OLX o Dacia Logan MCV, din anul 2015 pe care as dori sa o achiziționez. Fiind seria de șasiu pusă la vedere, am cumpărat un raport pe carvertical, care mi-a indicat faptul ca masina ar avea o dauna cuprinsa între 14k - 15k euro, produsă în Germania, în anul 2016, fiind afectate doar " fata - bara protecție, față dreapta - bara protecție, portiera dreapta". E posibil ca dauna sa fie supraestimata, sau acesta sa fi fost prețul real? Masina a fost achiziționată din Germania în martie 2017, la 4 luni după dauna, de actualul proprietar, și abia acum, în 2025 a pus o la vânzare, seria a fost la vedere, nu a fost nevoie sa I o solicit. Prețul ar fi de 5k euro, ar merita sa o văd?
Menționez ca are 136k km reali, indicați pe raport.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Dauna de 15k euro? Adică de 2 ori cât valoarea mașinii?
Ori e greșeală, ori e dauna totala și cârpită.
Cred că sunt destule Loganuri că sa nu te complici cu asta

| KovacsB a răspuns:

Adica a avut dauna totala si cineva a reparat-o pe bani putini.

| Drami explică (pentru KovacsB):

Cum adica pe bani putini?

| KovacsB a răspuns (pentru Drami):

Daca dauna a fost de 15k a depasit valoarea masinii si nu se repara, se vinde la licitatie ca epava, se repara intr-un atelier obscur cu piese sh, se chituieste si se vopseste la repezeala si se pune pe olx.

| Drami explică (pentru KovacsB):

Ai citit măcar descrierea?
Masina e adusa din Germania în 2017, și el abia acum a pus o la vânzare. Mi a trimis poze cu masina când a luat o din Germania, în 2017, cu tot cu data, era întreaga masina, de asta nu știu ce sa cred despre ea.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu stiti o boaba de tinichigerie-structura auto, dar va bagati banii in Carvertical ca la pacanele laughing
Nici nu stiu cu ce sa incep: Dacia are niste caroserii de te ia rasul. Asa ies din fabrica, proiectate doar cu gandul la eficienta (aerodinamica/rezistenta sub sarcina normala) si sa nu ploua in ele. Rezistenta la accidente este zero. ZERO. 0.
Ti-o spune unul calificat si experimentat in domeniu. Cand tai un Opel din 1990, in stalpi si praguri ma intalnesc cu armaturi si ranforsari din fier dur, care rigidizeaza caroseria si salveaza vietile pasagerilor. La Dacia, pauza. Tragi lonjeronul la linie cu mana goala.
Acum ma intreb care ai vrea sa fie diferenta dintre o Dacie accidentata si una neaccidentata? Ca daca avea macar 60km/h la impact, nu mai aveau ce repara, ca se ondula din lonjeroane pana in plafon, si era cheltuiala mai mare decat valoarea ei, sa o desfaci complet, sa o indrepti, si sa o asamblezi la loc. Iar protectie la accident nu-ti ofera nici noua, asa ca nu se modifica nimic daca - sa zicem- ar fi reparata structura.
Cat despre protectia anticoroziva, o vopsitorie corecta lungeste viata tablei, nu o scurteaza.

Iar referitor la aplicatie: rapoartele sunt informatii neoficiale de la societati private, nu de la institutii, centralizate automat de aplicatie. Se cunosc cazuri in care taxele vamale si procedurile buy back au aparut drept "daune" in aplicatia minune. Cred ca asta este si la tine, cineva a evaluat masina in scopul vanzarii, iar Carvertical a captat informatia ca pe dauna, ca atat stie.

| KovacsB a răspuns (pentru Drami):

Da bre e buna, masina de militean.