"Tu vrei sa zici ca trebuie sa fi fanatic?"
Daca cineva iubeste pe altcineva se numeste fanatic? Nicidecum!
Este adevarat ca exista si fanatici. Dar acestia nu iubesc; ci ceea ce ei numesc dragoste este de fapt altceva. Nici oamenii gelosi nu iubesc.
"Iubirea exagerata strica, se ajunge si la crime din dragoste."
Cand vorbim de iubire exagerata, din start putem spune ca aceasta nu este nicidecum dragoste; nici macar miros de dragoste.
E pocaint asta ma nu il bagati in seamna. Pocainta inseamna sa fii fals si o sa va demostrez biblic. Biblia crestina spune "Matei 24 Iisus spune ca sectele sunt mincinosii si nu trebuie crezuti" Care is sectele false? Alea is penticostal = pocaitii falsi.
Vorbeam cu tine sau cu un pocait care critica ortodoxii si catolicii?
"Am zis ca in democratie nu e libertate totala.Ca nu esti liber sa omori.Exemplu.In liber arbitru e liber sa si omori.De fapt, sa faci ce vrei tu."
Aici te contrazici in comparatie cu ce ai spus mai inainte. Inainte spuneai ca nu poate face omul ce vrea ca liberul arbitru nu exista.
Ceva nu se armonizeaza in ce crezi tu. Tu ai vrea sa faci si bune si rele si sa nu poti fi tras la raspundere. Cum nu poti sa faci orice spui ca nu exista libertate de alegere si ca justitia de fapt nu e justitie. Ne existand libertate de alegere ( dupa cum sustii tu ) nu exista nici dreptate insa tu vrei sa se faca dreptate. Eu raman ca exista libertate de alegere relativa insa nu exista libertate de alegere absoluta. Sunt doua feluri de alegere: absoluta si relativa.
Democratie inseamna libertate de alegere relativa. Dumnezeu ne permite sa alegem in mod relativ.
Iarasi te rotesti in jurul aceluiasi subiect cand de la inceput ti-am spus cum e cu libertatea de alegere. La tine nu exista cuvantul relativ desi apare in dex.
Nu poti spune ca Dumnezeu e dictator atata timp cat ne ofera libertate de alegere relativa.
Si o ard in continuare pentru ca nu se leaga ce spui tu acolo. Sunt doua chestii interesante: adevarul e unul singur si e absolut in timp ce libertatea de alegere e doar relativa.
Asa cum exista consecinte rele bune la fel exista alegeri bune rele. Sunt notiuni concepte pe care nu poti sa le elimini.
Problema la tine e ca tu amesteci liberul arbitru cu consecintele sau tragerea la raspundere daca alegerile sunt rele. Tu spui asa: fiindca exista consecinte rele atunci nu exista liber arbitru. Ce logica mai e si asta?
"In liber arbitru nu ar rexista consecinte." - e aberant ce spui.
Fiindca Adam putea alege sa nu respecte s-a pus problema sa respecte.
Unele evenimente din viitor pot fi prezise in timp ce altele nu. Si de aici rezulta ca exista libertate de alegere. Dumnezeu poate controla anumiti factori ce pot influenta deciziile insa in multe situatii ne permite sa alegem fara sa fim constransi de ceva.