| Vli12m a întrebat:

E păcat sa te speli in ziua in care ai dat de pomoana?

61 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru CostinAlamariu):

Bună încercare
Aici "în" nu răspunde la întrebarea "Unde?". Ai citit tot capitolul sa înțelegi contextul? Am fost îngropați în moartea Lui, deci, în moarte, adică cât timp ești mort, e logic logic, nu înțeleg ce e atât de greu de priceput. Adică prin botez ești îngropat. Ok, asta am înțeles și e clar. Dar zice ca "în moartea Lui". Ok, deci trebuie sa fim morți. Cum sa murim ca El? Ca zice ca am fost îngropați în moartea Lui. Pai, scrie în versetul 6 ca omul nostru cel vechi a fost răstignit împreună cu El. Aha, deci în felul ăsta noi suntem în moartea Lui, că murim la fel ca El. La fel, în versetul 11 scrie sa ne socotim morți fata de păcat și vii pentru Dumnezeu, acest verset punând în lumina simetria dintre moartea și învierea Lui Hristos, prezentată în versetul anterior unde scrie ca El a murit o data pentru totdeauna pentru păcat și prin viata pe care o trăiește, trăiește pentru Dumnezeu.
Deci, e clar, prin botez suntem înmormântați cu El. Suntem totuși botezați în moartea Lui. Deci, suntem botezați morți. Dar ce fel de moarte? Deja am spus mai sus. Era atât de greu sa înțelegi? Zici ca te prefaci ca nu înțelegi, dar contextul este atât de clar. Și, știind ca Biblia e un tot unitar, sunt și alte versete care arată asta. Să citim 1 Petru 3:21: "Icoana aceasta închipuitoare vă mântuiește acum pe voi, și anume botezul, care nu este o curățire de întinăciunile trupești, ci mărturia unui cuget curat înaintea lui Dumnezeu, prin învierea lui Isus Hristos". Ok, zice clar ca botezul nu e o curățire de întinăciunile trupești, deci, nu are cum sa fie cum zici tu, că noi murim prin botez, ptc după cum scrie in Romani 6 moartea e moartea față de păcat și dacă botezul nu e o curățire de întinăciunile trupești, nu poate fi botezul moartea ptc asta ar însemna prin botez să murim fata de păcat, ceea ce nu se poate, ptc scrie ca botezul nu este o curățire de întinăciunile trupești foarte clar. Și mai jos scrie ca botezul este mărturia unui cuget curat înaintea lui Hristos. Cum să fie mărturia unui cuget curat dacă abia prin botez tu te curatesti (ptc abia prin botez ai muri fata de păcat)? Nu e logic ca trebuie sa fii curat dinainte, ca botezul sa poată fi mărturia unui cuget curat? Și cum sa fii curat dinainte? Pai sa fii mort fata de păcat, adică deja sa fii mort.

Înțelegi? "Gramatica" ta contrazice Biblia.