| AnoNimalK a întrebat:

Daca nu crezi in Dumnezeu, adunci lumineaza-ma si pe mine raspunzandu-mi la intrebarea: Cum a aparut Universul si mai apoi restul? Am facut si rimalaughing

| MortemAeternum a răspuns (pentru AnoNimalK):

Nu m-am legat de varsta ta, de ce aduci in discutie lucruri despre care nici nu am pomenit?
M-am legat de cultura ta generala, nu stii nici macar stiinta de baza dar tu vrei sa iti demonstreze cineva ceva. Tu ai pur si simplu o credinta oarba, cum ca universul are ~6500 de ani, dupa cum deduci tu din biblie. Esti o rusine.

BigBang happy intelesesi matale

Apoi nu eu sunt aia care cauta raspunsuri. Cat despre cozonaci, pot incerca, dar tu risti sa gusti?! happy

| Hombre a răspuns (pentru MortemAeternum):

Esti dur si nesocotit cand ii zici "Esti o rusine". Este doar putin documentat in ceea ce priveste Universul ca studiu stiintific dar si in zona religiei, are doar inclinatie catre mistic pentru ca este mai lejer si usor digerabil la nivel gandire ca orice poveste gen "Alba ca zapada".

| Hombre a răspuns (pentru EmaS):

A incantat Dumnezeu trei vorbe si o pocnitura de degete si pe data a aparut. Cine sa-ti de-a mura-n gura cum a aparut steua pitica cand ele au fost observate relativ de putin timp asa cum telescopul Hubble acum 20 de ani ne-a trimis primele imagini ale unor nebuloase- galaxii in formare- si se incearca tot felul de ipoteze si teorii pentru explicarea universului. Cunoastem foarte putin despre univers acum insa foarte mult fata de acum 2.000 si totusi lumea stiintifiga nu baga mana in foc pentru nicio teorie sau ipoteza ca e completa si mereu mai sunt fenomene de explicat. In schimb lumea religioasa vine cu niste povesti suprarealiste cu inflexiuni abstracte intre nastere-moarte si viata eterna de apoi si abstrasctiunea nasterii cu pacat - a fiului lui Dumnezeu, Isus sacrificat pentru a ne lua pacatele - apoi totul rezida iarasi in pacat la judecata de apoi. O totala lipsa de logica care se vrea inteleasa aceasta poveste de adormit copii de acum 2 000 de ani si le serveste ca perfecte, juste si adevarate.

Ai facut rima...da imi place, sa raspund la fel?

Universul a aparut,
de la primul sut in fund
Dumnezeu l-a aplicat,
unui atom descreierat.
Si apoi prin expansiune,
Veni prima uniune.
Apoi s-a creat maimuta, ce plutea in pielea goala
Prin vidul universal, astepta planeta cheala.
Aia fara de copaci, cu betoane si cladiri
Si cum nu era ea vesnica, aparu si-un cimitir.
Pe langa Adam si Eva, ce faceau chat cu un sarpe
Maimuta se intreba, de ce poarta Eva carpe.
Ca oricum nu mai erau, alti barbati printre betoane,
Si nu era asa buna, cu a ei sani cat doua castane.

| missClumsy a răspuns (pentru MortemAeternum):

Deci nu sustine nimeni ca universul are 6500 de ani. Dupa parerea mea asta e doar perioada de cand oamenii au inceput sa masoare timpul.Nu neg Big Bangu-ul dar totusi cred ca exista o energie, o forta, o mana care a manipulat acele particule acum miliarde de ani, ceva mult mai mare decat putem noi sa intelegem. Tu incerci sa imi spui ca Terra noastra a fost un simplu rezultat al hazardului? Ca perfectiunea in cele mai mici detalii a fosta doar rezultatul unei intamplari? Ca viata a aparut pur si simplu? Stephen Hawking spune (din cate stiu eu) ca la formarea universului au contribuit 3 factori fundamentali : masa energia si materia. Si atunci imi pun intrebarea: ce anume e viata? tu cum raspunzi la asta? Se spune ca Universul e infinit. Dar se mai spune si ca e in continua expansiune. Cum e posibil ca ceva care e mare la superlativ sa fie si mai mare odata ce e deja ceea ce e. Dupa parerea mea traim intr-un glob de cristal. Mai exista ceva in afara lui. Ceva total diferit fata de ceea ce stim noi. Cu o alta conistenta, alcatuit din alte elemente.

| emmyl a răspuns:

Noi folosim maxim 17% din creier. Cred că în restul creierului sunt scrise tainele lui Dumnezeu și, repet și, ale Universului. Cine descoperă un soft sau ceva să citească acelea? Probabil Nimeni, Niciodată!
Asta mi-a venit așa, pe moment. Nu m-am gândit înainte...
Dar m-am gândit la asta: Noi suntem cu anumite limite de cunoaștere; deci, oricât si-ar bate capul cineva (până-i crapă), nu poate să afle nimic. Doar poate crea teorii (care la rândul lor nu vor putea fi Niciodată confirmate). Pentru cei interesați e bine de știut că în credința creștin ortodoxă există o cale prin care, dacă cineva o urmează, se poate ajunge la un nivel superior de cunoaștere. E o cale enorm de grea...

| bestialu96 a răspuns:

Am sa te luminez cu un abecedar de Limba si literatura Romana

| AnoNimalK explică (pentru Hombre):

Sunteti. Sa nu vorbesc urat ca nu are sens. De ce spuneti ca nu stiu nimic despre Univers si despre teoriile stiintifice si etc? Pentru ca asa sunt cei din varsta a 2 a. Le stiu pe toate si ii considera pe elevi si studenti niste nimicuri fara sa astepte raspunsul lor. SI atunci cand le este demonstrat faptul ca sunt mai buni decat ei se enerveaza si insulta sau incep cu teorii despre tupeu si proasta crestere.

| AnoNimalK explică (pentru Hombre):

Cine doreste sa vada ca nu am pus intrebarea asta doar ac sa ma aflu in treaba sa lase id.

| Hombre a răspuns (pentru AnoNimalK):

Citeste atent, nu am sus ca nu stii nimic si " Este doar putin documentat..." arata ca esti documentat, sintetizeaza, explica si atunci e altceva, dar asa, na-i spus nimic interesant in comentariile tale iar intrebarea destul de comuna (ca sa nu zic slaba) de aceea nu am raspuns la ea.

| AnoNimalK explică (pentru Hombre):

Pai ce sa spun cand unu spune ca nu stiu nici sa scriu Big Bang, si altu ca mai bine spunem ca Dumnezeu a creat Big Bang ul, doar ca sa impacam ambele ipoteze(desi sunt mai multe). Ceea ce e absurd. In fine, pe scurt, cine vrea sa ii demonstrez ca stiinta nu explica nimic si se contrazice singura in teorii care au mari parti inexplicabile, sa lase id cum am mai spus. Bafta tuturor.

| Omulrational a răspuns:

Tu ai pus intrebarea asta doar ca sa auzi ceea ce vrei sa auzi si sa vezi ceea ce vrei sa vezi.Sunt o multime de documentare pe net despre asta, e problema ta in ce crezi si in ce nu.

| MortemAeternum a răspuns (pentru missClumsy):

"Deci nu sustine nimeni ca universul are 6500 de ani." Eu zic sa vorbesti cu crestinii de aici, sa vezi ce sustin ei, apoi sa mai vii sa imi spui mie ca ei nu sustin ca universul are 6500 de ani. Acum vezi, tu doar crezi, dar nu poti dovedii, cat despre perfectiunea pamantului banuiesc ca te-ai referit doar la pamant ca planeta, ca noi oamenii avem un design foarte prost si plin de erori. Pai sunt miliarde de sateliti in jurul diferitor stele, deci ca si la o loterie, se mai intampla ca sa se nimereasca distanta perfecta fata de soare care permite aparita vietii.
Se spune ca universul e infinit, pai pentru ca nu ii cunostem limitele laughing.Dar universul este in continua exapnsiune cu o viteza care nu incetineste si culmea accelereaza. Daca expansiunea va continua, universul va deveni din ce in ce mai gol, iar spatiul din ce in ce mai rece. Insa daca universul va incepe sa se contracte, galaxiile se vor apropia pana cand vor intra in coliziune si vor fuziona. Totul va fi distrus. Viitorul depinde de cantitatea de materie pe care o contine universul pe metru cub. Insa potrivit informatiilor actuale ea este prea mica pentru ca universul sa inceapa sa se contracte. Cu toate acestea in prezent cunoastem prea putin din tot Universul (cca: 5%), pentru a ne putea exprima categoric.

| MortemAeternum a răspuns (pentru Hombre):

A fost o critica constructiva, nu o jignire, i-am sugerat mai intai sa invete putin, inainte sa intre intr-o astfel de discutie, ca degeaba ii argumenteaza cineva de ce universul este atat de batran si nu are 6500 de ani daca el nu are macar niste notiuni generale despre cateva domenii stiintifice.

| AlxMro a răspuns:

A spus cineva ca folosim maxim 17 % din creier. Eu zic ca maxim 10 dar nu conteaza. Ce vreau sa punctez este ca noi, oamenii nu intelegem nici o jumate de treime din ceea ce se numeste univers. De ce ti se pare o idiotenie ca Dumnezeu a creat Bing Bang-ul? Nu a fost nimeni la fata locului, si atunci cum putem accepta una dintre teoriile ce se contrazic pe tematica crearii universului. Vreau sa zic ca nu putem fi sigur 100 % pe una dintre teorii. Este cert din punctul meu de vedere ca in spatele "totului" sta o Divinitate, ceea ce ma face pe mine sa cred in Dumnezeu si sa fiu inclinat mai mult pe teoriia creationista insa fara sa exclud teoria Bing Bang-ului. La un momentdat spui: "cine vrea sa ii demonstrez ca stiinta nu explica nimic si se contrazice singura in teorii care au mari parti inexplicabile". Te rog spune-mi in ce teorii se contrazice stiinta? Daca stam sa analizam fiecare teorie ajungem la 2 intrebari fundamentale : 1 Dumnezeu, de la inceputul inceputurilor, cum? si 2 Bing Bang-ul, de unde cele doua particule? Aici este limita noastra. Noi doar stim, nu si intelegem, din pacate unii se multumesc cu atat.

| AlxMro a răspuns (pentru AnoNimalK):

In toate comentariile tale nu am vazut ceva concret, care sa justifice ceea ce vrei sa demonstrezi. Si eu am tot 16 ani dar nu am aceeasi parere ca a ta cand spui "Se pare ca daca ai 16 ani lumea considera ca nu stii despre ce vorbesti." Daca vi cu ARGUMENTE solide, nimeni nu poate sa iti zica nimic decat daca este mai informat decat tine si detine mai multe argumente. DumnezăuReloadedHolocaustPornJediMaster ti-a raspuns foarte frumos. Revenind la problema varstei exista din pacate oameni care fac diferente. experienta proprie :http://www.TPU.ro/......cepem-de/.

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Ma repet: stiu mai multe decat sustineti cu totii ca stiu, fara sa ma cunoasteti. Teoria creationista spune ca Dumnezeu a creat Universul si efectiv TOT ce exista. Dar teoria evolutionista ne spune ca totul a inceput de la o așa-numită singularitate, ceva fără dimensiuni dar cu o energie infinită. Deci nici un Dumnezeu. Oriceine are un Iq acceptabil intelege de ce aceste teorii nu pot fi acceptate simultan.

| AlxMro a răspuns (pentru MortemAeternum):

Universul este in expansiune cu o viteza care accelereaza. Conform fizicii expansiunea este declansata de explozie/are loc eliberare de energie. Stim ca nu exista perpetuum mobile de speta 2 si atunci expansiunea se va termina deci vom cunoaste limitele universului? sau atunci e sf lumii? (o dilema proprie)

| AlxMro a răspuns (pentru AnoNimalK):

Demonstreaza-ne ca sti mai multe decat noi!

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Pai nu mi s-a dat ocazia. Daca citesti primele comenturi. Nu esti de acord cu faptul ca teoria creationista si cea evolutionista se contrazic? Si nu eu trebuie sa aduc argumente pentru ca eu spun simplu: Acea particula primordiala cum a aparut? ce era imprejurul ei? Nimic?! Defineste acest nimic. Sa nu mai vorbim de stupizenia care spuna, pe scurt, ca ne tragem din maimute si ca totul a evoluat treptat.

Status raspuns: Aprobat Editeaza

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Merge greu TPU. Nu se trimit raspunsurile. Am mai spus dar nu s-a trimis faptul ca nu eu trebuie sa aduc argumente, ci voi. Pentru ca eu va intreb simplu. Cum a aparut acea particula primordiala si ce era,, la 2 metrii langa ea,,. Daca raspunsul e Nimic, va intreb ce inseamna nimic? Si sa nu mai vorbim de stupizenia de teorie care, pe scurt si asa cum o stia toata lumea, afirma ca omul se trage din maimuta. straight face

| AlxMro a răspuns (pentru AnoNimalK):

Nimicul se afla si in spatele lui Dumnezeu, si te rog explica de ce este o stupizenie teoria care afirma ca noi ne tragem din maimulte?

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Hmm. Interesant ce spui. Dar cand spui ca Universul e in expansiune admiti faptul ca Big Bang ul a existat deci a fost acea particula cu energie infinita. Repet: infinita. Cu alte cuvinte, in acest caz cred ca exista perpetuum mobile de speta 2. Corecteaza-ma daca gresesc. Chiar nu sunt sigur daca e corect ce spun

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Kaddy_addy da add pe mess si mai discutam acolo ca aici merge greu treaba. Nu cred ca mai pot sta acum, dar o sa avem ocazia sa discutam daca vrei.

| AnoNimalK explică (pentru AlxMro):

Pentru ca este absurda. Sa inteleg ca acea teorie spune ca o maimuta a evoluat in timpul vietii ei sau ca au evoluat pe parcursul a x0000 ani? Sincer nu stiu aceasta teorie pentru ca e absurda de la sine. Acum de ce nu mai evolueaza nimic?

| MortemAeternum a răspuns (pentru AlxMro):

A nu iti fa griji in privinta asta, glaxia noastra se va ciocnii cu galaxia Andromeda. Toate stelele din galaxia Andromeda se apropie de noi cu 200 de km in fiecare secunda, accelerand continu datorita atractiei gravitationale. Peste numai 5 miliarde de ani cele doua galaxii se vor ciocnii, formand o noua galaxie care va contine stelele amandurora.Deci galaxia noastra va fi distrusa inainte sa se petreaca acest fenomen(de distrugere a universului cel mai probabil) si sincer nu cred ca omenirea va mai supravietuii nici macar ~100.000 de ani(poate sunt prea optimist).
Sunt unele teorii care spun ca universul se va strange din nou intr-un singur punct, iar apoi o sa intre din nou in expansiune si tot acest proces o sa continue la infint, dar sunt doar teorii chioare. Nu stiu ce se va intampla cu universul, dar banuiesc ca toata aceasta energia se va pierde odata si odata, nimic nu este etern, aici trebuie sa ceri parerea unui fizician.

| Hombre a răspuns (pentru MortemAeternum):

Hai ca ma faci si tu sa rad atunci cand ii spui cuiva ca "Esti o rusine" e o chestiune de critica construstiva cand de fapt ii spui ca e... laughing si asta doar pentru ca nu stapaneste niste notiuni generale. Acum el este liber sa-si aleaga, ori o accepta ca pe o critica constructiva ori sa taca atunci cand nu stapaneste notiuni macar generale, dar el este foarte ambitios si amuzant cand ne invita sa-si sustina demonstratiile in particular de parca aici nu are loc suficient.