| 19Mary19 a întrebat:

Bună ziua!
Am cerut rezilierea contractului Telekom. Acum apar "doar apeluri de urgenta". Din cate am inteles, trebuia sa pot continua sa utilizez cartela telefonica.
Am restartat telefonul, fara succes.
Ce este de facut?

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu inteleg. Esti pe cartela reîncarcabila sau ai avut abonament la ei?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Te duci maine la ei si îi intrebi, de unde vrei sa stim noi?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Degeaba mi ai dat nefolositor ca tot ei stiu de unde ai vrea sa stim noi ce abonament ai daca ai sau ce tip de cartela ai, chiar asa cretini sunteti?

| Wr3nch a răspuns:

Cand ai cerut rezilierea, ai cerut sa treaca cartela pe prepay? Daca nu, a fost inchis de tot numarul si acum singura varianta e cartela cu numar nou.

| cfrtobias a răspuns:

Trebuia sa iti dea probabil cartela prepay cred, sa mearga reteaua..., ca probabil ti-au anulat si cartela deodata

| ioana748 a răspuns:

Probabil trebuie incarcata cartela.
Mergi la un sediu si vorbesti cu ei sau incerci sa bagi credit pe cartela actuala.

| Dragobeta a răspuns:

Pai, daca ai reziliat contractul, cum sa mai poti folosi cartela?
Numarul e inchis.

| 19Mary19 explică (pentru Dragobeta):

Am cerut cartela prepay.

| Dragobeta a răspuns (pentru 19Mary19):

Si ai incarcat-o cu credit sau o optiune cu minute?
Ei au activat-o acolo?