Ba EmaS ai rupt TPU in 2 cu intrebarile tale de genu asta... mai opreste-te dracu ca pe unde ma uit numai intrebarile tale legate de pocainta. Du-te in pestera calugarestete si lasene odata in pace.
Ba da, ma enerveaza si aia, da' la ei, faza e ca n-ai cu cine sa vorbesti, sunt prea redusi si nu ma cobor sa vorbesc cu oricine... asa ca ii las in legea lor. Esti creincioasa, bun, am inteles lucru' asta, da' prea exagerezi cu intrebarile pe tema asta serios iti zic. Eu sunt credincios asa 50% nu-s nici ateu dela care sa ma cert cu toata lumea pe tema asta da' nici sa pun 1000 de intrebari legate de religie. Eu nu merg pe principiu "daca cineva iti da o palma intoarce si obrazul celalalt" etc. Ma razbun la prima ocazie, sau "Lasa ca vede D-zeu"... Pana vede D-zeu am eu grija de el. Ma bucur de raul dusmanului etc. Acum trage si tu concluzia.
Tu pui numai intrebari atat de tempite? Serios..am vazut de la tine o groaza de intrebari. Dumnezeu exista si trebuie sa credem in El.Nu mai pune intrebari de genul! Stii deja raspunsul!
Bine. sa fie ala textul original. asa ii!
dar ma bucur ca textul original te-a ajutat sa intelegi ca Isus nu ii Dumnezeu, ci sunt 2 persoane, si intre timp, trebuie sa recunosc, cu ajutorul lui EmaS am mai gasit o dovada ca este cum spun eu:
Faptele Apostolilor 7:54, 55
cate persoane vede Stefan?
1? (isus Dumnezeu si Duhu sfant adica 3 in 1?
3? (Isus, Dumnezeu, si Duhu Sfant, 3 personane diferite? )
S inca ceva, de ce nu zice Stefan: vad pe Duhul Sfant langa Isus, sau ceva, ca il vede pe Duhul Sfant?
iti zic eu, ca ii invizibil Duhul Sfant, ca Nu ii o creatura spirituala, ci forta activa a lui Dumnezeu, puterea lui de actiune!
Există multe concepţii eronate legate de identitatea Duhului Sfânt. Unii văd Duhul Sfânt ca pe o forţă mistică. Alţii înţeleg Duhul Sfânt ca pe puterea impersonală pe care Dumnezeu o pune la dispoziţia celor ce Îl urmează pe Hristos. Ce spune Biblia despre identitatea Duhului Sfânt? Pe scurt – Biblia spune că Duhul Sfânt este Dumnezeu. Biblia spune de asemenea că Duhul Sfânt este o Persoană, o Fiinţă având raţiune, emoţii şi voinţă.
Faptul că Duhul Sfânt este Dumnezeu este arătat clar în multe pasaje din Scriptură, inclusiv în Faptele Apostolilor 5:3-4. În acest verset, Petru îl confruntă pe Anania întrebându-l pe acesta de ce a minţit pe Duhul Sfânt şi spunându-i: "N-ai minţit pe oameni, ci pe Dumnezeu". Aceasta este o declaraţie fermă asupra faptului că a minţi pe Duhul Sfânt înseamnă a minţi pe Dumnezeu. De asemenea, ştim că Duhul Sfânt este Dumnezeu pentru că El are atributele sau caracteristicile lui Dumnezeu. De exemplu, faptul că Duhul Sfânt este omniprezent este arătat în Psalmul 139:7-8: "Unde mă voi duce departe de Duhul Tău, şi unde voi fugi departe de Faţa Ta? Dacă mă voi sui în cer, Tu eşti acolo; dacă mă voi culca în locuinţa morţilor, iată-Te şi acolo." Apoi în 1 Corinteni 2:10, vedem atributul omniscienţei Duhului Sfânt: "Nouă însă Dumnezeu ni le-a descoperit prin Duhul Său. Căci Duhul cercetează totul, chiar şi lucrurile adânci ale lui Dumnezeu."
Ştim de asemenea că Duhul Sfânt este o Persoană deoarece El are raţiune, sentimente şi voinţă. Duhul Sfânt gândeşte şi cunoaşte (1 Corinteni 2:10). Duhul Sfânt poate fi întristat (Efeseni 4:30). Duhul Sfânt mijloceşte pentru noi (Romani 8:26-27). Duhul Sfânt ia decizii conform cu voia Sa (1 Corinteni 12:7-11). Duhul Sfânt este Dumnezeu, a treia "Persoană" a Trinităţii. Fiind Dumnezeu, Duhul Sfânt poate cu adevărat să îndeplinească rolul de Mângâietor şi Călăuzitor despre care Iisus a promis că va fi (Ioan 14:16, 26; 15:26).
Ştim de asemenea că Duhul Sfânt este o Persoană deoarece El are raţiune, sentimente şi voinţă. Duhul Sfânt gândeşte şi cunoaşte (1 Corinteni 2:10). Duhul Sfânt poate fi întristat (Efeseni 4:30). Duhul Sfânt mijloceşte pentru noi (Romani 8:26-27). Duhul Sfânt ia decizii conform cu voia Sa (1 Corinteni 12:7-11). Duhul Sfânt este Dumnezeu, a treia "Persoană" a Trinităţii. Fiind Dumnezeu, Duhul Sfânt poate cu adevărat să îndeplinească rolul de Mângâietor şi Călăuzitor despre care Iisus a promis că va fi (Ioan 14:16, 26; 15:26).
Ok. sa spunem ca ii asa, cum zici tu. de ce stefan nu a vazut 3 persoane?
ca ma gandesc ca spunea ceva de genu: vad pe tatal pe fiul si sfantul duh. de ce a mentionat numai 2?
si cand intalnesti in biblie expresia s-au umplut de duh sfant? cum explici?
persoana in cauza s-a umplut cu alta persoana? a 3-a din trinitate?
Asta-i raspunsul tau final?
de fapt raspunsul pastorului.
conform cu evrei 11:1 credinta inseamna demonstrarea evidenta la lucrurilor care nu se vad, nu care nu se pot explica logic.
acum ce crezi? Dumnezeu si Isus si Duhul Sfant sunt o persoana?
cand raspunzi tine cont de ce a zis stefan ca a vazut in cer.
si mai mult, tu accepti asa tacit anumite idei care sunt sigur ca nu le poti intelege, in virtutea credinte-i. adica, ma, daca nu inteleg, nu mai cercetez, las asa, nu ma aflu eu in treaba sa cercetez, ma las credula.
credinta nu ii credulitate. si ceva ii adevarat cand nu mai apar si alte intrebari fara raspuns. iar raspunsul tau, ca sunt firesc arata cate stii tu din biblie: cateva versete care le poti numara pe degetele de la o mana la care iti lipseste 3 degete, si care aparent lasa impresia ca Isus ii Dumnezeu.
spune-i pastorului sa iti explice, ce a vazut stefan, ce a zis Isus Martei: ca are pe dumnezeu in ceruri, spune-i sa iti explice cine este dumnezeul lui Isus din efeseni 1:17. vad ca tu nu stii, tu stii ioan 1:1 si 10:30.
sincer mi-e mila de tine!
Adica Isus. nu?
Duhul sfant ii o persoana care ii apartine lui Isus? ca ma gandesc ca asa trebuie sa fie din moment ce o spus cine n-are Duhul MEU...
si referitor la ioan 10:30 ca numa versetul asta il stii citeste asta:
Ioan 10:30
Prin cuvintele: „Eu şi Tatăl una suntem", a vrut Isus să spună că el şi Tatăl erau egali? Unii trinitarieni spun că da. Însă, în Ioan 17:21, 22, Isus s-a rugat cu privire la continuatorii săi: „Ca toţi să fie una" şi a adăugat: „ca şi ei să fie una în Noi,... cum şi Noi suntem una". În toate aceste cazuri, el a folosit acelaşi cuvânt grecesc (hen) pentru „una". Este clar că discipolii lui Isus nu aveau să devină o parte a Trinităţii. Dar ei urmau să aibă o unitate de scop cu Tatăl şi cu Fiul, acelaşi fel de unitate care există între Dumnezeu şi Cristos.
anonim_4396 întreabă:
PorumbRodica1965 întreabă: